Search
en-USsl-SI
 

Urbani izziv Leto 2021, št. 12, april 2021 : 71-77

(Članki)

 

   Članek v PDF formatu

 

Avtor

Aleksandra Korpič

aleksandra.korpic97@gmail.com

Sandi Vaupotič

sandi.vaupotic@gmail.com

Nejc Gonza

nejc.gonza@gmail.com

 

Naslov članka

Arhitektura "pop-up" za nakupovanje na daljavo

 

Povzetek

Pojem »pop-up« v osnovni definiciji pomeni pojaviti oz. zgoditi se nenadoma ali nepričakovano. Ko ga povežemo z arhitekturo, dobimo arhitekturo, ki se v prostoru pojavi nenadoma in nepričakovano, kot odgovor na trenutno stanje in potrebe. Arhitekti lahko s pomočjo intervencij vplivamo na vedênje družbe v času takih razmer. Koncept, ki smo ga razvili, temelji na tehnologiji drive-in in smo ga za uporabo v času epidemije virusnega obolenja nadgradi tako, da pomaga preprečevati širjenje virusa brez začasnega zaprtja trgovin, lekarn, restavracij ipd. Učinki predlagane rešitve se ne kažejo le v zmanjšanju možnosti širjenja virusa, ampak tudi v zmanjšanem številu zaposlenih na čakanju oz. tistih, ki so izgubili delo zaradi epidemije. Vsak poslovni prostor postane zaprta enota, v kateri je interakcija dovoljena le zaposlenim, ki so ustrezno testirani, širša javnost pa izdelke prevzema brez neposrednih stikov.

 

Ključne besede

arhitektura v izrednih razmerah, arhitektura pop-up, epidemija, naroči in prevzemi

 

 

 

UREDNIŠTVO

Urbanistični inštitut RS
Urbani izziv - uredništvo
Trnovski pristan 2, 1000 Ljubljana

  + 386 (0)1 420 13 10
  urbani.izziv@uirs.si

ISSN

Tiskana izdaja: 0353-6483
Spletna izdaja: 1855-8399
Strokovna izdaja: 2232-481X

 

INDEKS

GOOGLE SCHOLAR
h5-index: 14
h5-median: 20
INDEX COPERNICUS
ICI Journals master list 2022: 121,34
CLARIVATE ANALYTICS
Indeksirano v ESCI

 

SCOPUS ELSEVIER

SCImago Journal & Country Rank

SNIP (2021): 0,79
CiteScoreTracker (2022): 1,8

Copyright 2024 by UIRS
Back To Top